Wiele kobiet całkowicie rezygnuje z treningu siłowego lub stara się ćwiczyć z możliwie najmniejszym obciążeniem, bojąc się nadmiernie rozbudowanych mięśni.

Czy słusznie?

Osiągnięcie figury kulturystki jest mało prawdopodobne w przypadku większości z nas.

Wynika to z faktu, że mamy w ciele dużo estrogenu i inaczej niż mężczyźni reagujemy podnosząc ciężary.

Owszem, duże obciążenie buduje mięśnie, rzadko jednak podnosimy na tyle dużo, by spowodować nadmierny przyrost mięśni.

Dlatego nie rezygnuj z ćwiczeń siłowych, staraj się jednak rozsądnie dobierać obciążenie i pamiętaj, że:

  • ćwiczenia siłowe pomagają wzmacniać kości,
  • mięśnie są sekretem szybkiego metabolizmu,
  • piękna sylwetka, zdrowe, proste plecy i kształtna figura zależą w ogromnej mierze od silnych mięśni, których nie osiągniesz całkowicie rezygnując z ćwiczeń wzmacniających i siłowych.
http://karnawalblogowykobiet.pl/wp-content/uploads/2016/10/obciazenie-fitness.jpghttp://karnawalblogowykobiet.pl/wp-content/uploads/2016/10/obciazenie-fitness.jpgViolaFitnessWiele kobiet całkowicie rezygnuje z treningu siłowego lub stara się ćwiczyć z możliwie najmniejszym obciążeniem, bojąc się nadmiernie rozbudowanych mięśni. Czy słusznie? Osiągnięcie figury kulturystki jest mało prawdopodobne w przypadku większości z nas. Wynika to z faktu, że mamy w ciele dużo estrogenu i inaczej niż mężczyźni reagujemy podnosząc ciężary. Owszem, duże obciążenie buduje mięśnie, rzadko jednak...Tak Jest !